Κοινοποίηση:

Τα τρόφιμα και βρώσιμα προϊόντα κάνναβης, χάρη στην περιεκτικότητά τους σε CBD, μπορούν να βοηθήσουν vegetarians και vegans, να ενισχύσουν τον οργανισμό τους, με πολύτιμα θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για την υγεία.

Η κάνναβη, εκτός από το γεγονός ότι αποτελεί τη βέλτιστη πηγή πρόσληψης CBD, περιέχει επίσης μια μεγάλη ποικιλία θρεπτικών συστατικών, που μπορούν να είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για όσους ακολουθούν μια χορτοφαγική ή vegan διατροφή.
Έχοντας εξαλείψει από την διατροφή τους προϊόντα και παράγωγα ζωικής προέλευσης, όσοι είναι χορτοφάγοι και vegans, πρέπει να είναι λίγο πιο συνειδητοί σχετικά με τα τρόφιμα που καταναλώνουν, για να διασφαλίσουν ότι λαμβάνουν επαρκή επίπεδα συγκεκριμένων θρεπτικών ουσιών κάθε μέρα.
Αν είσαι λοιπόν κι εσύ χορτοφάγος ή vegan, ενσωματώνοντας προϊόντα CBD στην καθημερινότητά σου, μπορείς να ικανοποιήσεις εύκολα τα συνιστώμενα ημερήσια επίπεδα, για την υποστήριξη της υγείας και της ευεξίας.

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε 5 τρόπους που μπορεί το CBD να φανεί ευεργετικό στην υγεία σου αν είσαι vegan ή χορτοφάγος.

1. Τα βασικά λιπαρά οξέα ως μια υγιής πηγή καυσίμων

Για ορισμένους χορτοφάγους και vegans, μπορεί να είναι δύσκολο να λαμβάνουν επαρκή ποσότητα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων από τη διατροφή τους. Αυτό συμβαίνει επειδή μόνο ένας από τους τρεις τύπους λιπαρών οξέων ωμέγα-3 βρίσκεται στα φυτά.
Το σώμα μας χρειάζεται όλα τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα για να λειτουργήσει σωστά. Μαζί με τα ωμέγα-6 λιπαρά οξέα, τα λιπαρά ωμέγα-3 παρέχουν ενέργεια για το σώμα και εμπλέκονται σε διάφορες λειτουργίες στην καρδιά, τα αιμοφόρα αγγεία, τους πνεύμονες, το ανοσοποιητικό σύστημα και το ενδοκρινικό σύστημα. Τα ωμέγα-3, παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση των δομών των κυτταρικών μεμβρανών.
Τα ωμέγα 3 και ωμέγα 6 λιπαρά οξέα, θεωρούνται απαραίτητα, επειδή ο οργανισμός μας δεν μπορεί να τα συνθέσει από μόνος του και πρέπει να ληφθούν από τη διατροφή. Το CBD, καθώς και οι σπόροι κάνναβης περιέχουν την ιδανική αναλογία 1: 3 ωμέγα-3 προς ωμέγα-6 λιπαρά οξέα.

2. Πλήρης πηγή πρωτεϊνών για το χτίσιμο και την επισκευή των ιστών

Ένας μεγάλος μύθος που έχει επικρατήσει γενικά, είναι ότι είναι δύσκολο για έναν χορτοφάγο ή έναν vegan, να ανταποκριθεί στις καθημερινές συνιστώμενες πρωτεϊνικές απαιτήσεις, μόνο μέσω φυτικής διατροφής. Η κάνναβη αποτελεί μια από τις ανώτερες πηγές φυτικής πρωτεΐνης, με τους σπόρους της να περιέχουν περίπου 5,3 γραμμάρια πρωτεΐνης, ανά κουταλιά της σούπας.
Μαζί με το λίπος και τους υδατάνθρακες, η πρωτεΐνη θεωρείται μακροθρεπτικό συστατικό, πράγμα που σημαίνει ότι το σώμα χρειάζεται σχετικά μεγάλες ποσότητες. Η πρωτεΐνη είναι ένα σημαντικό συστατικό κάθε κυττάρου του σώματος και χρησιμοποιείται για το χτίσιμο, αλλά και επιδιόρθωση ιστών και για την παραγωγή ενζύμων, ορμονών και άλλων χημικών ουσιών του σώματος.
Η κάνναβη θεωρείται μια πλήρης πηγή πρωτεΐνης, παρέχοντας και τα 20 αμινοξέα, συμπεριλαμβανομένων των 9 που πρέπει να ληφθούν μέσω της διατροφής και χρειάζεται το σώμα για βέλτιστη λειτουργία.

1. Φυτική πηγή σιδήρου για την ενίσχυση του σχηματισμού αιμοσφαιρίνης

Λόγω των διαφορετικών τύπων σιδήρου που εντοπίζονται σε φυτικά τρόφιμα έναντι των ζωικών προϊόντων, οι χορτοφάγοι και οι vegans χρειάζονται περίπου διπλάσιο σίδηρο, σε σχέση με εκείνους που καταναλώνουν τακτικά κρέας.
Ο σίδηρος είναι ένα σημαντικό συστατικό της αιμοσφαιρίνης, η οποία αποτελεί μια ουσία στα ερυθρά αιμοσφαίρια, που μεταφέρει οξυγόνο μέσω του σώματος. Χωρίς επαρκή ποσότητα σιδήρου, το σώμα δεν μπορεί να παράγει αρκετά ερυθρά αιμοσφαίρια για να μεταφέρει οξυγόνο. Επιπλέον, για όσους ασχολούνται με την φυσική τους κατάσταση, ο σίδηρος είναι ακόμα πιο σημαντικός.
Το έλαιο κάνναβης και οι σπόροι κάνναβης αποτελούν μια εξαιρετική πηγή σιδήρου, ενώ η κάνναβη περιέχει βιταμίνη C, την οποία οι διατροφολόγοι συστήνουν συχνά να συνδυάζεται με σίδηρο, προκειμένου να ενισχυθεί η απορρόφηση.

2. Ισχυρή αντιοξειδωτική δράση για την αντιμετώπιση του οξειδωτικού στρες και των ελεύθερων ριζών

Τα αντιοξειδωτικά αποτελούν ισχυρές ουσίες, που αποτρέπουν την οξείδωση άλλων μορίων στο σώμα. Συχνά βρίσκονται σε φρέσκα φρούτα και λαχανικά και προστατεύουν το σώμα από βλάβες που προκαλούνται από τα μόρια που αναφέρονται ως «ελεύθερες ρίζες».
Η κάνναβη συνεισφέρει αρκετά αντιοξειδωτικά στη διατροφή. Αποτελεί μια ιδανική πηγή βιταμίνης Ε, που θεωρείται από τα πιο ισχυρά αντιοξειδωτικά. Η κάνναβη περιέχει επίσης φλαβονοειδή, τα οποία παίζουν ρόλο στη μυρωδιά και τη γεύση της κάνναβης, αλλά είναι επίσης αντιοξειδωτικά που παρουσιάζουν σημαντικές αντιφλεγμονώδεις, αντιμυκητιασικές και διαστολικές ιδιότητες.

3. Σύμπλεγμα βιταμινών Β για τόνωση και διατήρηση της ενέργειας

Οι χορτοφάγοι και οι vegans, πρέπει να λαμβάνουν επιπλέον προφυλάξεις για να διασφαλίσουν ότι λαμβάνουν επαρκή ποσότητα βιταμινών συμπλέγματος Β, που είναι απαραίτητες για ορισμένες μεταβολικές λειτουργίες.
Όσοι ακολουθούν μια φυτική διατροφή, κινδυνεύουν ιδιαίτερα να έχουν ανεπάρκεια βιταμίνης Β12, η οποία είναι άφθονη σε πολλούς τύπους κρέατος και ψαριού, αλλά δεν απαντάται σε πολλά φυτικά τρόφιμα εκτός από εμπλουτισμένα δημητριακά.

Η κάνναβη είναι μια καλή πηγή αυτών των σημαντικών βιταμινών του συμπλέγματος Β, όπως η βιταμίνη Β6, η βιταμίνη Β12, η ριβοφλαβίνη, η θειαμίνη και η νιασίνη.

Μπες στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και ανακάλυψε μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων CBD, που ανταποκρίνονται σε κάθε ανάγκη! Δοκίμασε να εντάξεις την κανναβιδιόλη στην καθημερινότητά σου και δες με τα ίδια σου τα μάτια, την ευεργετική της δράση, σε σώμα και πνεύμα.

Κοινοποίηση:
Είσαι άνω των 18 χρονών; Το περιεχόμενο αυτού του site είναι κατάλληλο μόνο για ενήλικες.
X